لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیروزی توام با احتیاط ( یوونتوس 1 - 0 موناکو )

پیروزی توام با احتیاط ( یوونتوس 1 - 0 موناکو )

یک پیروزی خفیف با یک ضربه ی پنالتی از سوی ارتورو ویدال تنها دستاورد الگری و شاگردانش از ورزشگاه خانگی بود و حالا یوونتوسی ها باید در یک بازی حساس و نفس گیر در فرانسه به مصاف تیم موناکو بروند تا تکلیف یکی از چهار تیم مرحله ی نیمه نهایی مشخص شود.

بانوی پیر بازی را با ترکیب بوفون - لختشتاینر - بونوچی - کیلینی - اورا - ویدال - پیرلو - مارکیزیو - پریرا - توز - موراتا آغاز کرد.

در نیمه ی اول یک بازی کاملا هجومی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که موناکو تمایل زیادی به ضد حمله داشت و یوونتوسی ها نیز با تمامی نفرات در زمین حریف حضور داشتند تا بتوانند موقعیت های مناسبی را برای گلزنی به دست بیاورند.

موناکو در این مسابقه توپ را در اختیار یووه قرار می داد و سعی داشت از اشتباه بازیکنان یووه استفاده ببرد و بتواند با ضد حملات به سمت دروازه ی بوفون حمله ور شود که در چند صحنه نیز موفق نشان دادند ولی عکس العمل های جیجی بوفون مانع از باز شدن دروازه ی یووه شد.

در طرف مقابل نیز یوونتوس سه موقعیت مسلم گلزنی را به دست آورد اما مهاجمان این تیم در نهایت بی دقتی به توپ ضربه زدند و همین موضوع سبب شد تا بانوی پیر هم نتواند گلی به ثمر برساند.

اشتباهات بازیکنان یوونتوس در نزدیکی هجده قدم تیم موناکو یکی دیگر از نکات منفی نمایش یووه در وقت اول بود.

در نیمه ی دوم شاهد یک بازی آرام تر و فیزیکی تر از سوی بازیکنان دو تیم بودیم و یووه از احتیاط بیشتری برای این نیمه برخوردار بود و موناکو نیز همچنان چشم به ضد حملات داشت.

یک پنالتی مشکوک برای یوونتوسی ها باعث شد تا بانوی پیر تنها گل خود را در این مسابقه به ثمر برساند و موناکو بر اثر همین گلی که دریافت کرد با تعداد نفرات بیشتری به سمت دروازه ی یووه حمله ور شد اما تمرکز یووه در خط دفاعی بسیار بالا بود و موناکویی ها نتیجه ای از حملات خود نگرفتند.

در نهایت بازی با همان تک گل به سود یوونتوس به پایان رسید و بانوی پیر نتوانست انتظار هواداران خود را برآورده کند و حالا همه به چشم به مسابقه ی برگشت در کشور فرانسه خواهند داشت.



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: